Theme Preview Rss

Πόσα δίνεις για Τ-shirt!

Περπατάτε στην αγορά με το περίσσευμα από το μισθό σας (είναι ακομα ας πούμε 5 του μήνα) και είστε αποφασιμένοι να αγοράσετε μερικά απαραίτητα πραγματάκια . Ξαφνικά λοιπόν σε μια βιτρίνα βλέπετε ένα t-shirt που προφανώς "σχεδιάστηκε για εσάς". Η έντονη λοιπόν επιθυμία σας, σας κάνει να μπείτε στο κατάστημα και να κάνετε τις απαραίτητες δοκιμές και ερωτήσεις. Αφού το δοκιμάσεις και νοιώσεις Θεός (- ά), είσαι έτοιμος να το αγοράσεις και το βλέμμα σου πέφτει πάνω στο καρτελάκι με την τιμή....Όχι, όχι, το 230 δεν είναι τιμή σε Λιλατζένι Σουαζιλάνδης. Είναι σε ευρώ... θα το αγοράσεις;

Ok... Ξέρω... Υπάρχουν μπλουζάκια από 2 - 2000€. Αλλά πόσο νομίζετε ότι μπορείτε να δώσετε για το αγαπημένο σας ρούχο, είμαστε και σε δύσκολη εποχή. Από την άλλη μήπως έχετε τόση τρέλα για τα T-shirts που η τιμή δεν είναι και το σημαντικότερο κριτήριο; "Αν είναι κομμένο και ρα μμένο για μένα; Το παίρνω. Τέλος..!".

Για να μιλήσω για μένα πρέπει να σας πω πως σίγουρα το μπλουζάκι πρέπει να μου κάνει κλικ, πως το λένε να είναι σαν να το έφτιαξα εγώ ρε παιδί μου! Καλό θα ήταν βέβαια να μην είναι και πάνω από 40€, ξεφεύγει το πράγμα! Κι αν μου κόψουν, εντελώς τον 14ο μισθό, δεν πάρω φράγκο τι να πω 20-25 γιούρια καλά θα είναι. Γύφτος;;; (δεν έχω τίποτα με τους γύφτους, απλά έτσι λέει ο λαός...), Τι να σας πω.. Το 200άρικο πολύ δεν πάει για ένα D&G; Όχι φίλε μου δεν τα δίνω...

1 μας κουτσομπόλεψαν:

Ariadni είπε...

ΠΟΣΑ ΛΕΦΤΑ ΔΙΝΩ ΓΙΑ t-shirt???η πρώτη σκέψη είναι όσα γουστάρω να δώσω κ όσα έχω μέσα στο πορτοφόλι μου...αλλά οι καιροί αλλάζουν καθώς κ οι μισθοί...αν κ ποτέ δεν είχα σκεφτεί να δημιουργήσω το δικό μου t-shirt η φίλη μου η Ρέα με τράβηξε σε ένα μαγαζί για να μου δείξει τον τύπου που έχει το μαγαζί...ξεφεύγω ;-) εγώ ήμουν η πελάτισσα δεν είχα σκεφτεί τι να γράφει κ έκανα το όνομά μου χα χα ποτέ δεν θα ξεχάσω το πρώτο μου μπλουζάκι....η Ρέα το πλήρωσε...στο τέλος της εβδομάδας ξαναπήγαμε πάλι για την Ρέα εγώ έκανα μπλουζάκια κ η Ρέα πλήρωνε (καλή φάση)...στο τέλος όμως μου άρεσαν τα μπλουζάκια βλέπεις είχα μία τσάντα φουξ κ ήθελα να βάλω η ψωνάρα μαύρη μπλούζα με φουξ σχέδιο γόβες στην πλάτη της μπλούζας κ δεν έβρισκα πουθενά έτσι πήγα μόνη μου να κάνω το δικό μου μπλουζάκι το είχα πληρώσει περισσότερο απ'όσο τα πληρώνω τώρα.για να καταλήξω έφτασα να κάνω μπλουζάκι κάθε Πέμπτη (γιατί?) που θα βγαίναμε γυναικοπαρέα κ ήθελα να πρωτοτυπήσω.με τα παιδιά γίναμε φίλοι κ μου κάνουν κ άλλες τιμές...άσε που το roberto cavalli t-shirt μου το έκαψε η Φαίδρα με το τσιγάρο της & ακόμα το κλαίω :-(

Δημοσίευση σχολίου

Δώστε μας 5 αστέρια στην λίστα tshirtblo.gs!

Vote for me on t-shirtblo.gs
 
Thumbnails powered by Thumbshots