Theme Preview Rss

Μα tee συσκευασία (Pack1)


Θα ξεκινήσω αυτό το post καλά μου παιδιά με μια ερώτηση: Ποιός δεν έχει πέσει θύμα του marketing  έστω και μια φορά; Καλά εντάξει δεν είπα ότι έβγαλε το marketing το 45άρι του και τον χτύπησε... Καταλαβαίνετε;  Κύριε, κύριε εγώ θα σας πω, εμένα δε με επηρεάζει το marketing, αφού μια φορά είδα ένα κόκκινο κουτάκι αναψυκτικό από μακρυά και νόμιζα ήταν πορτοκαλάδα. Ωχ.... αρχίσαμε, καλά σας πίστεψα.
Προσωπικά αν μιλήσω πάντως αν δω κάτι όμορφο, αισθητικά πάντα, θα μου κινήσει την προσοχή. Αυτό που θέλω να πω είναι πως η εικόνα μετράει και πως δε θα ήθελα το μπλουζάκι που θα αγοράσω, για να το βάλω αύριο που θα βγω, να το παραλάβω από τον πωλητή σε μια σακούλα super market εκτός αν το αγόρασα από το Βασιλόπουλο. Έτσι θα ήθελα να κάνω μια σειρά από άρθρα για να σας παρουσιάσω τις ωραιότερες συσκευασίες για μπλουζάκια που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Οπότε να ξέρετε την επόμενη φορά, από που θα πάρετε το δωράκι σας.
 
Σκεφτόμουν να μη σας δείξω μόνο συσκευασίες από Ελλάδα, αλλά και από το εξωτερικό μιας κι εκεί υπάρχουν πραγματικά εξαιρετικά δείγματα. Επιβάλλεται όμως να αρχίσουμε με μια συσκευασία ελληνική, γιατί το έχουμε ρε παιδί μου κι εμείς. Η τρέλα κι δημιουργικότητα είναι στο αίμα μας. Μια από τις πιο γνωστές συσκευασίες είναι αυτή της εταιρείας T-bar. Μοιάζει με συσκευασία γάλακτος μόνο που άμα πας να το πιεις... θα ντυθείς! 

 
Εξαιρετική δουλειά η οποία ανανεώνεται κατά τακτά χρονικά διαστήματα. Σαν αυθεντικό junky πάντως έχω κάνει πολλά δωράκια σε φίλους μέσα σε αυτό το κουτάκι. Η συγκεκριμένη συσκευασία ξεκίνησε όπως στην πρώτη εικόνα που παρουσιάζετε και έχουν παραχθεί και τα κουτάκια που σας παρουσιάζω παρακάτω. Μπορεί να είναι και κάποιο άλλο που μου διαφεύγει, ζητώ συγνώμη.

Στα θετικά βάζω ότι:
Έχει οδηγίες συντήρησης του Τ-shirt οπότε έχουμε όλη την ευθύνη αν το καταστρέψουμε.
Παρόλο που δεν έχεις ακτίνες X για να δεις μέσα στο κουτί μπορείς να τσεκάρεις από έξω τι περιέχει.
Τα χαρτί είναι πολύ ανθεκτικό και έχει κλιπάκι για να ανοιγοκλείνει χωρίς να σκίζεται.
Ανακυκλώνεται και δεν κάνει 100 χρόνια να λιώσει όπως μια σακούλα.
Γίνεται τέλεια θήκη για οτιδήποτε!


Συμβουλή: Αν ψωνίσετε ποτέ από το T-bar μην ζητήσετε σακούλα, τσάμπα θα μολύνεται το περιβάλλον.

4 μας κουτσομπόλεψαν:

Dimitra είπε...

Exw pswnisei apo to T-bar. H syskevasia einai telia!

Αντώνης είπε...

Καταπληκτικό το κουτάκι, ένα από αυτά είχα δει στον Αρναούτογλου όταν έκανε το πολύ την Κυριακή.

Manolis είπε...

είχα παραγγείλει τυχαία από το t-bar.gr κάποια T-shirts. Τα T-shirts να ήταν cool αλλά η συσκευασία τα έσπαγε.. ακόμα την έχω στη βιβλιοθηκη μου. smart idea..

Mrfra είπε...

Εχω αγοράσει τουλάχιστον 50 t-shirt απο t-bar. Εχω 3 διαφορετικες συσκευασίες. Τα σπάει πραγματικα..

Δημοσίευση σχολίου

Δώστε μας 5 αστέρια στην λίστα tshirtblo.gs!

Vote for me on t-shirtblo.gs
 
Thumbnails powered by Thumbshots